ترجمه مقاله : متن کاوی شبکه های اجتماعی برای تمایلات مصرف کننده برند


در حال بارگذاری
24 اسفند 1395
ورد و پی دی اف
2 مگا بایت
ترجمه 21 ص، مقاله اصلی 11 ص
۱۰,۹۰۰ تومان
خرید

چکیده

  در حقیقت، معلوم شده است که دانش بدست امده از شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک برای شرکت های تحقیقاتی بازاریابی، سازمان های افکار عمومی و دیگر واحدهای متن کاوی بسیار ارزشمند است. با وجود این، متن های وب بر اساس میزان نویز و اختلالی که ایجاد می کنند مشکلات قابل توجهی هم در سطوح لغوی و هم در سطوح نحوی را به نمایش می گذارند. در این تحقیق ، ما از یک نمونه تصادفی متشکل از 3516 توئیت برای ارزیابی احساس مشتریان نسبت به برندهای شناخته شدده ای چون Nokia، T-Mobile، IBM، KLM و DHL استفاده کردیم. ما از یک واژه نامه ی تخصصی از پیش تعریف شده ای شامل 6800 صفت با جهت گیری شناخته شده به سمت پیشبرد تجزیه و تحلیل استفاده کردیم. نتایج مان نشان دهنده ی احساس مثبت مشتری نسبت به چندین برند معروف بود. با استفاده از روش شناسی کیفی و کمی برای تجزیه و تحلیل توئیت های برندها، این بررسی بر وسعت و عمق بحث بر سر نگرش ها نسبت به برندهای بین المللی می افزاید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.